۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

دانلود فیلم Somewhere dvd rip 2010 جایی

imdb: 6.8/10
کارگردان: سوفیا کاپولا
درام
برنده شیر طلایی ونیز

http://www.mediafire.com/?3b2zgfk3zfoid

یا

http://www.mediafire.com/?wmy27i4opujm1

pass: Mediafireclub.Net
جدیدترین اثر سوفیا کاپولا به نام "جایی" در شب افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جشنواره آرژانتینی "مار دل پلاتا" نمایش داده می شود.
به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، پس از این که اثر جدید سوفیا کاپولا به نام "جایی" (Somewhere) با حضور در شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز جایزه شیر طلای این جشنواره ایتالیایی را به خود اختصاص داده بود، این بار در شب افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جشنواره آرژانتینی "مار دل پلاتا" اکران می شود.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، سوفیا کاپولا 39 ساله که فرزند فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان صاحب نام سینما است، " جایی" را بر اساس سفرهای طولانی خود که به همراه پدرش در زمان کودکی داشته، ساخته است.

همچنین در این فیلم درام استفان دورف در نقش پدر (فرانسیس فورد کاپولا) و ال فانینگ در نقش دختر (سوفیا کاپولا) ایفای نقش می کنند و بسیاری از صحنه های فیلم درام "جایی" مانند فیلم سال 2003 کاپولا به نام "گمشده در ترجمه" (Lost in Translation) در هتل هایی در لوس آنجلس و ایتالیا فیلمبرداری شده است.
سوفیا کاپولا پیش از این علاوه بر دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم نامه برای فیلم "گمشده در ترجمه" توانسته است تا به امروز 43 جایزه مختلف را در جشنواره های گوناگون بین المللی به درست آورد.

جشنواره بین المللی فیلم "مار دل پلاتا" هرساله با هدف رشد و توسعه صنعت فیلم سازی آرژانتین و آمریکای لاتین برگزار می شود و در بخش مسابقه بیست و پنجمین دوره آن 13 فیلم از کشورهای مختلف دنیا به رقابت با یکدیگر می پردازند.
بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم "مار دل پلاتا" بین روزهای 13 تا 21 نوامبر (22 تا 30 آبان) پاییز سال جاری برگزار می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

Related Posts with Thumbnails
ShoutboxSurvival Kits